marți, 4 august 2009

goulash

cum nu prea am feeling pe un anumit subiect ...

am vazut-o cateva minute pe dna. Elena Udrea la R.Turcescu in emisiune aseara si mi-a parut muuult mai bine pregatita si in cunostinta de cauza decat dna. M.Ridzi, in problemele legate de dezvaluirile aparute in presa ultimelor zile; sunt convins ca e ceva putred si pe acolo, au fost licitatii pregatite pentru diversi clienti, dar nu stiu cat de mult pot fi dovedite....parerea mea e ca NIMENI (nici un partid vreau sa zic) nu isi doreste cu adevarat sa faca o reforma si sa riste sa nu castige nimic / aproape nimic membrii ei de la diverse nivele;

a inceput Liga 1 la fotbal si deja dupa prima etapa au inceput si scandalurile; exista unele personaje in fotbalul romanesc care cred ca nu pot trai daca nu se dau in spectacol (alde Borcea, MM, Becali etc.); in alte parti lumea a evoluat si imi e greu sa inteleg de ce noi nu ne putem apropia de ei....ce bine ar fi daca televiziunile nu ar mai da interviuri pe cei de sus (macar vreo luna sau doua asa :) )....un contraexemplu aveti aici: http://www.tolo.ro/2009/08/03/ceea-ce-nu-poate-fi-rasplatit/

o demonstratie despre cum nu trebuie sa te implici in gestionarea unui ziar pe o piata libera se poate vedea zilele acestea, in care un ziar pe care personal il apreciam (Cotidianul) a intrat in cadere libera dupa desemnarea drept sef peste sefi a dl. C. Nistorescu ....cu un ochi plang pentru ca vor pleca unii ziaristi pe care ii citesc cu placere iar pe de alta parte rad pentru ca imi pare bine pentru tzeapa pe care - sper - ca o va lua SOV.....macar asa sa mai fie si el batut de soarta daca statul nu a reusit...

0 comentarii: