joi, 4 martie 2010

Congres PNL

Maine si poimaine urmeaza sa aiba loc congresul PNL. In cursa pentru presedentie ar fi 3 persoane dar fata de cele intamplate la congresul PSD aici, dupa parerea mea, nu va exista nicio surpriza.

Citind unele informatii aparute in presa cu privire la propunerile dl. Antonescu de schimbare si vazand modul cum a tinut cu dintii de votul pe liste, observ o crestere importanta a puterii presedintelui de partid.

Alte informatii: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6992614-congresul-pnl-cum-scapat-antonescu-orba-face-tariceanu.htm

Ceea ce mi-a sarit cel mai tare in ochi e fraza urmatoare: "niciun membru PNL nu va mai putea face declaraţii publice care să contrazică poziţia partidului sau a preşedintelui PNL; in caz contrar poate fi exclus din partid"....no comment

Mdaaa.....stiam eu de ce nu-mi place de ipoCrin.

Drept este ca din cei trei participanti mi-ar fi foarte greu sa aleg, cel mai apropiat ca idei acum ( chiar daca nu-mi place ca si personaj ) cred ca ar fi Sica Orban.

Dictatura placuta dl. Antonescu.....

PS: un articol pe acest subiect si mult mai bine scris si la care ader fara alte comentarii

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/888521/SENATUL-EVZ-Liberalii-fara-liberalism/


0 comentarii: